Sunday, October 3, 2010

aKu HaNyA iNsAn BiAsA.,,



Jika aku salah..maafkanlah diri ini..
Aku hanya insan biasa yg tidak lari dari membuat kesalahan..
Aku tahu kau marah..
Aku tahu kau terluka..
Andai aku salah di matamu..
Andai aku lemah di matamu..
Aku hanya bisa memohon kemaafan darimu atas salahku..

Sayang..sudah aku akui semua salahku padamu..
Berilah aku kesempatan untuk buktikan cinta dan setiaku padamu lagi..
Maaf..maafkan diriku ini yang telah membuat hatimu terluka..

Hanya kau yg ku cintai..
Jangan pernah kau berfikir untuk tinggalkan diriku sayang..
Berilah aku kesempatan dan peluang sekali lagi..
Kerana aku hanya insan yg lemah dan tidak berdaya..
Mengharap kasih dan belas hanya dariNya.....

MAAFKAN CYG B....
CYG TAU CYG SALAH..
CYG DA WAT B MARAH..
KALAU B NAK MARAH CYG MARAHLAH..
CYG RELA..
B NAK CAKAP APE PUN CAKAPLAH B..
CYG TERIME JE..CYG REDHA..
SEBAB MEMANG SEMUA SALAH CYG..
CYG XPATUT TIPU B..
HINANYA CYG SBB DA TIPU OWG YG SGT SYGKN & CINTAKAN CYG..
KENAPA LAH CYG TERGAMAK WAT B CAMTU..
CYG BERHARAP SGT2 B BOLEY MAAFKAN CYG DGN SEIKHLASNYE..
SKALI LG CYG MINTA MAAF..
PAPE PUN YG B CKP NNTY CYG TETAP SAYANGKN B..
SAMPAI BILE2 PUN.....................................................................

I LOVE YOU SO MUCH REDZUAN BIN NARAWI...

No comments:

Post a Comment